بهترین جراح بینی طبیعی

مواردی که باید در انتخاب جراح بینی به آن دقت کنید:

انتخاب جراح زیبایی مناسب و قابل اعتماد برای جراحی بینی، انتخابی است که اگر نگوییم تمام باقی عمرتان، بدون شک سال ها با آن زندگی خواهید کرد. یک جراحی بینی طبیعی موفق، باعث می شود که شما احساس بهتری به ظاهرتان داشته باشید و سال ها اعتماد به نفستان بیشتر شود. از سوی دیگر، اعتماد کردن به دستان یک جراح بی تجربه، احتمال وقوع نتیجه بد را افزایش می دهد که همین می تواند منجر به هزینه های اضافی، اتلاف وقت و مهم تر از همه یک عمر پشیمانی و سرخوردگی شود.

رینوپلاستی چیست؟

جراحی بینی طبیعی نوعی جراحی است که شکل، اندازه و تقارن بینی را بهبود داده و ظاهر آن را نسبت به بقیه اعضای صورت بهتر می کند. هنگامی که این جراحی توسط یک جراح زیبایی ماهر، زبردست و واجد شرایط انجام شود، رینوپلاستی می تواند یک فرآیند بهبود دهنده زندگی محسوب شود چرا که بیماران اغلب بعد از این عمل جراحی متوجه بهبود کلی ظاهر خود می شوند. بینی آنها اکنون طبیعی است، مانند بینی که همیشه فکر می کردند باید داشته باشند.

چه تغییراتی می توانم در بینی ام ایجاد کنم؟

اهداف تغییر شکل بینی به اندازه انتخاب رینوپلاستی برای بیماران شخصی است. یک جراح بینی ماهر می تواند با تغییر شکل ساختارهای بینی، از جمله استخوان، غضروف و پوست، به یک یا تعدادی از موارد زیر کمک کند:

  • یک بینی کشیده را صاف کند.
  • یک ضربه برجسته و غوز دار را صاف کند.
  • طول نوک بینی بیش از حد کشیده را کاهش دهد.
  • اندازه نوک بینی را اصلاح کند.
  • بینی که بیش از حد پهن است را باریک کند.
  • بینی که خیلی بزرگ است را کوچک کند.
  • عدم تقارن ناشی از آسیب را در بینی اصلاح کند.
  • مشکلات تنفسی را تصحیح و راه مسدود شده تنفسی را باز کند.

آیا من یک مورد خوبی برای جراحی بینی هستم؟

مردان و زنان هر سنی می توانند از جراحی بینی سود ببرند. تغییر شکل بینی نیز یکی از محبوب ترین روش های جراحی زیبایی برای بیماران در گروه سنی نوجوان و جوان است، با این حال جراحان زیبایی ملاحظات و مراقبت های خاصی را در هنگام ارزیابی اینکه آیا بیمار جوان تر برای رینوپلاستی آماده است یا خیر،در نظر می گیرند و مراقبت های زیادی را توصیه می کنند. جراحان بینی معتقد اند بینی باید به طور فیزیکی، رشد کامل کرده باشد ؛ این فرایند معمولا در حدود ۱۴ سالگی برای دختران و ۱۶ ساله برای پسران است. بیماران جوان همچنین باید به بلوغ عاطفی و درک درستی از روند جراحی زیبایی برسند.

انتظارات واقع بینانه برای بیماران در هر سنی، بسیار مهم است. جراحان بینی اذعان دارند رینوپلاستی می تواند به شما کمک کند بینی خود را بهبود ببخشید، با این حال نه می تواند شما را به “کمال” برساند و نه بینی فرد دیگری را بر صورت شما بنشاند. یک جراح زیبایی بینی زبردست و ماهر برای شما توضیح می دهد که چه فرآیندی ممکن است  به شما کمک می کند تا بینی خود با ویژگی های منحصر به فردتان را اصلاح کنید و به نتیجه مطلوب برسید.

اولین جلسه ی مشاوره شما

انتخاب یک جراح بینی

چگونه می توانید یک جراح بینی مناسب و ماهر انتخاب کنید؟

انتخاب جراح بینی برای عمل بینی، انتخابی است که اگر نگوییم همه باقی عمرتان، بدون شک سال ها با آن زندگی خواهید کرد. یک جراحی موفق، باعث می شود که شما حس بهتری به ظاهرتان داشته باشید و سال ها اعتماد به نفستان بیشتر شود. از سوی دیگر، اعتماد کردن به دستان یک جراح بی تجربه، احتمال گرفتن نتیجه بد را افزایش می دهد که همین می تواند منجر به هزینه های اضافی، اتلاف وقت و مهم تر از همه یک عمر پشیمانی و سرخوردگی شود.

پیدا کردن یک تیم جراحی ماهر و قابل اعتماد که تجربه شان مورد تایید باشد، برای رسیدن به نتیجه مورد نظر بسیار اهمیت دارد.

۱)از انتخاب یک جراح زیبایی مورد تایید مطمئن شوید:

بسیاری از مردم تصور می کنند که می توانند به تبلیغات اعتماد کنند، اما واقعیت این است که بسیاری از پزشکان با مدرک جراحی عمومی و یا سایر آموزش های پزشکی با تمرکز بر جراحی پلاستیک یا جراحی زیبایی در جستجوی سود بیشتر هستند.

از هر جراح زیبایی که با او مشاوره می کنید بپرسید: آیا مدرک تخصصی شما مورد تایید انجمن جراحی زیبایی آمریکا است؟

دیدگاه ما این است که بیماران به یک فرآیند قابل اعتماد نیاز دارند تا بدانند که آیا جراح بینی شان در جراحی زیبایی به خوبی آموزش دیده و تجربه دارد.

۲) تجربه جراح بینی را در روش های خاصی که مورد نظرتان است، تایید کنید

جراحی زیبایی در هر ناحیه از بدن نیاز به مهارت های متفاوتی دارد: شما می توانید تصور کنید که جراحی یک بینی استخوانی، غضروفی و ​​ کار بر روی مجرای تنفسی توسط جراح بینی کاملا متفاوت از عمل زیبایی در پستان است که عمدتا از بافت نرم تشکیل شده است. با توجه به این، جراحان زیبایی می توانند در زمینه های مختلف تخصص داشته باشند. نکته قابل توجه این است که جراح زیبایی انتخاب کنید که گواهی تایید شده در این حوزه داشته  و تجربه قابل توجهی در فرایند مورد نظر شما دارد.

چه چیزی باید از جراح بینی بخواهید:

  • چگونه در فرآیندی که مورد نظر شماست، اموزش دیده است؟
  • چند سال است که شما جراحی زیبایی انجام می دهد ؟
  • چند بار این نوع جراحی را انجام داده است؟

برای مشاهده نمونه قبل و بعد طبیعی اینجا کلیک کنید.


۳) جراح بینی را انتخاب کنید که حس زیبایی شناسی را در شما برانگیخته می کند.

همه ما می دانیم که آنچه یک فرد از زیبایی درک می کند می تواند برای دیگران قابل توجه نباشد. به همین دلیل شما نمی توانید فقط به یک توصیه دوستانه اعتماد کنید یا تنها به تجربه جراح زیبایی وابسته شوید. شما باید به نتایج جراحی  که از او مشاوره می گیرید، به دقت نگاه کنید.

چگونه میزان زیبایی شناسی جراح زیبایی را تشخیص دهیم:

  • به عکس های قبل و بعد از عمل زیبایی جراحان بینی به دقت نگاه کنید ؛نتایج به دست آمده را با نتیجه مورد انتظار خودتان مقایسه کنید . توجه کنید کدامیک از نتایج به چیزی که مد نظر شماست نزدیک تر است.
  • بیشترین توجه را به بیمارانی که ویژگی های مشابهی با شما دارند، داشته باشید (توجه داشته باشید که برای ارجاع به مشاور عکس برایش بفرستید):

فرآیندهای زیبایی صورت: به بیمارانی که ساختار چهره مشابهی باشما و در میانگین سنی نزدیک سن شما هستند و احتمالا ملاحظات و نگرانی های یکسانی با شما دارند، دقت کنید؛ اینکه مثلا گردن بلند و بینی یا قوز بزرگی دارند.

  • برای تمام موارد مشابهی که برای انتخاب جراح زیبایی در نظر می گیرید ، به دنبال پایداری در نتایج جراح باشید. آیا نتایجی که می بینید، همان چیزی است که دوست دارید بعد از عمل زیبایی در خود مشاهده کنید؟

۴) دقت کنید به چگونگی جراح زیبایی و تیم همراهش چه احساسی به شما می دهد:

 جراحی یک معامله بزرگ است و می تواند باعث مسیر و روند نگاه شما به زندگی باشد. شما باید با جراح زیبایی و تیم پشتیبانی آن ۱۰۰٪ راحت باشید. پس جراح زیبایی را انتخاب کنید که او را دوست داشته به او اعتماد دارید و از  ایمنی و رسیدن به نتایج مطلوب خود اطمینان پیدا کنید.

از خودت بپرس:

  • آیا دوست دارم با این جراح زیبایی وقت صرف کنم؟
  • آیا من به این جراح اعتماد میکنم تا بتوانم آنچه که برایم مناسب است،را به دست بیاورم؟
  • آیا آنقدر احساس راحتی می کنم تا از او هر گونه سوال که ممکن است در طول فرایند داشته باشم بپرسم؟
  • آیا آنقدر احساس راحتی می کنم تا سابقه پزشکی و عادت هایم را برای این جراح بازگو کنم؟ (این مورد برای ایمنی بسیار مهم است)

۵) در مورد تجهیرات عمل زیبایی اطلاعات به دست بیاورید.

 ایمنی شما در طول جراحی بستگی بسیار زیادی به کیفیت بیهوشی و مرکز عمل جراحی دارد. اتاق های عمل مجاز شامل سیستم های پشتیبانی کلیدی احیا هستند تا در صورتی وقوع هر قصوری، مورد را برطرف کنند.

نکاتی که باید بپرسید و پیگیری کنید:

  • از جراح بینی خود بپرسید در چه مرکزی عمل جراحی را انجام می دهند و سطح اعتبارسنجی این مرکز را پیدا کنید.
  • درمورد شرایط پزشکی بیهوشی برای ایمنی حین عمل سوال کنید و از متخصصان این حوزه راهنمایی بگیرید.

۶) خدمات مشتری هم اهمیت دارد!

شما می خواهید مطمئن شوید کیفیت خدمات رسانی مرکز درمانی چگونه است و آیا رفتار کارکنان مناسب است..این نکات را دقیقا چند ثانیه بعد از ورود به محل کار جراح زیبایی متوجه می شوید.

نکاتی که باید بپرسید و پیگیری کنید:

آیا کارکنان رفتار دلسوزانه و دوستانه دارند؟

 آیا نکاتی که از آنها درباره عمل جراحی بینی و مراقبت ها و هشدارها از این افراد دریافت می کنید، به طور کامل شما را برای مواجهه با  خطرات ، واقعیت جراحی و بهبودی آماده می کند؟

 آیا تمام هزینه ها به وضوح بیان شده است؟ و موارد عنوان شده توسط کارکنان مرکز جراحی زیبایی شامل همه چیز می شود؟

هنگامی که با تیم جراحی تماس بگیرد، آیا یک پاسخ به موقع و کمک کننده ای دریافت می کنم؟